Nie da się ukryć, że pandemia wcale nie zwolniła, a wręcz przyśpiesza, co tak naprawdę powoduje, że ciężko jest utrzymać swój biznes ,,nad wodą”. Dlatego też dziś przekażemy ci kilka informacji, które mogą ci pomóc z twoim biznesem w trakcie drugiego lockdownu!

Zamykanie gospodarki po raz drugi
Każdy może się domyślić, że druga fala koronawirusa oznacza, że znowu gospodarka się zamyka. Koronawirus przywrócił również czasowo granice – żaden turysta nie ma prawa wjazdu ani wyjazdu z kraju. Można powiedzieć że podróżowanie a koronawirus to rzeczy, które się nie mieszają dobrze. Obroty różnych dużych gałęzi przemysłu i przedsiębiorstw – a w szczególności restauratorów również spadły – prawdopodobnie prowadząc do globalnej recesji. Tak naprawdę sytuacja wygląda już tak kiepsko, że nawet światowi giganci tacy jak Mc’donalds czy Burger king proszą ludzi o kupowanie jedzenia na wynos, i co ciekawe, tym razem nawet nie chodzi o zyski, ale o to, żeby ci ludzie zachowali swoją pracę.
Rząd każe przedsiębiorcom pracować zdalnie
Tak, od kilku dni słyszymy, że na początku było to dwa tygodnie, a teraz już cały miesiąc pracy zdalnie. W dzisiejszym dniu padł również rekord jeśli chodzi o zakażenia związane z koronawirusem, więc tak naprawdę twój biznes jest zmuszony do przejścia na pracę zdalną. Przygotowując się do takiej operacji, warto przyjrzeć się całej infrastrukturze firmy, sprawdzić dostępne opcje i wdrożyć najlepsze rozwiązanie. Bezpieczna praca zdalna przy komputerze zapewni bezpieczeństwo pracownikom, a Ty też możesz uchronić się przed infekcją. Należy jednak pamiętać, że można to zrobić tylko za pośrednictwem połączenia internetowego pracownika i połączenia z biurem za pośrednictwem szyfrowanego tunelu VPN. Ważne jest, aby nie narażać żadnych swoich informacji na świat zewnętrzny w stanie paniki i zagrożenia covid-19, co może zwiększyć twoje szanse na możliwe włamania i wyciek danych, nie wspominając o podważeniu strategii bezpieczeństwa firmy.
Twój biznes w internecie
Jeśli jednak nie wiesz, jak zrobić swojej firmie właściwe promowanie twojego biznesu, możesz skorzystać w tym celu z profesjonalnej agencji marketingowej – profesjonaliści znają trendy marketingowe, a te elementy muszą ze sobą współgrać, żeby zadziałały w twoim przypadku. Strona internetowa przygotowana specjalnie dla danej firmy sprawia, że osobę zarządzającą firmą można uznać za elastyczną i dbającą o nowości rynkowe, czyli taką, która podąża za trendem i potrafi lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Przecież każdy chce wysokiej jakości usług znanych firm. Jeśli poprawnie przygotujesz swoją stronę jako przedsiębiorca, zwiększy to Twoją wiarygodność w oczach potencjalnych klientów, a jeśli masz dobrą opinię w Internecie, Twoja firma na pewno zostanie doceniona.